Ciasto mocno kawowe

Pyszna Nigella


Nigella Lawson ma to do siebie, że wygląda apetycznie i w dodatku lubi jeść. Sama przyjemność patrzeć na nią jak gotuje, a w dodatku zawsze rozgrzesza tych, którzy lubią zjeść smacznie i niekoniecznie super zdrowo.
Dostałam pod choinkę (tak, tak w grudniu) "Nigellę ekspresowo" (Filo). Znów mąż kochany spełnił moje marzenie. Dziękuję.
Najpierw czytałam sobie przepisy, oglądałam zdjęcia. Na wyklejce okładki wśród specjałów i wiktuałów z całego świata dojrzałam Żurawinówkę Lubelską, ćwikłę z chrzanem z ulicy Stoczniowców 7 oraz miód pszczeli gryczany i kawałek słoika z ogórkami konserwowymi Krakusa. Znaczy Nigella wie co dobre.
Przepisy fajne, bo nie są pracochłonne ani też trudne. Bawią mnie zachwyty Nigelli nad zwykłą mizerią, jednocześnie kilka dań jest genialnych. Absolutnym faworytem są naleśniki z pesto dodanym do ciasta. Oryginalnie i pysznie. Popcornu na ostro raczej nie polecam. Wspaniały sposób na przejrzałe banany zagości na stałe w śniadaniowym menu.
Poza tym kilka fajnych dań z wykorzystaniem avocado, smakowite i sycące sałatki. Nigella zamieszkała w mojej kuchni i gotuje ku radości naszej rodziny.
Książkę wydało Wydawnictwo FILO

Komentarze