Ciasto mocno kawowe

Akcja Kulinarna pamiątka z wakacji 2014 - podsumowanie


Październik rozpoczynam wspomnieniem z wakacji, a właściwie podsumowanie akcji Kulinarna pamiątka z wakacji 2014, którą organizowałam na durszlaku.pl. W akcji wzięło udział 20 blogerów, opublikowano 33 wpisy. Sporo musiałam odrzucić, bo nie były zgodne z zasadami akcji. Wiele osób po prostu dorzucało przepisy zupełnie nie przejmując się tym, że akcja polegała na odtworzeniu wakacyjnego dania z kraju, w którym spędzało się urlop. Nie chodziło o odtworzenie przepisu kropka w kropkę, ale o przywołanie atmosfery wakacji i nawiązanie do nich w poście. Dlatego odrzucałam wpisy, które z letnimi wakacjami miały mało wspólnego. Jeśli ktoś poczuł się dotknięty moją bezceremonialnością - przepraszam. Być może nie dość jasno wytłumaczyłam zasady akcji.

A tu podsumowanie:

Komentarze