Ciasto mocno kawowe

Wygraj "Zupę Franza Kafki"


Zapraszam do krótkiego konkursu na moim fanpage'u na FB. Mam dla Was książkę do rozdania "Zupę Franza Kafki. Historię literatury światowej w 14 przepisach" Marka Cricka. Więcej o książce.
Książka wyszła już jakiś czas temu, ale dziś zauważyłam, że mam dwa egzemplarze. Podaruję jeden komuś, kto napisze najciekawiej, najsympatyczniej o swoich literackich inspiracjach kulinarnych.


Dla mnie niesłabnącą inspiracją są szwedzkie książeczki dla dzieci. Kanapki z kotletem na zimno, naleśniki z cukrem, klopsiki, kiełbasa dobrze obsuszona, zimne mleko - to jest coś, czego domaga się mój mały synek. Chce jeść to samo, co jego bohaterowie.

 Uprzedzam, że jestem jedynym i nieomylnym jurorem . Czekam na odpowiedzi w komentarzach na fb do soboty 15 czerwca do północy.

Komentarze