Ciasto mocno kawowe

Prezentownik - pomysły na miłe gadżety

Kilka pomysłów na miłe, sympatyczne prezenty. Zawsze zachwycają mnie zupełnie niepotrzebne, ale urokliwe drobiazgi. Może zainspirują was. Sympatyczne prezenty świąteczne. W klimatach kulinarnych.



1. Foremki z Doliny Muminków. Śliczne prawda? Muminek, Mała Mi, Tatuś Muminka i Włóczykij. Można nimi wyciąć ciasteczka i pierniczki.

Znajdziecie tutaj




 2. Śniadanie do pracy? W ślicznym pudełeczku bento z samej Japonii. Więcej z cenami tutaj
 3. A do środka pudełeczka warto powykrawać kanapki w różne kształty. Będzie lepiej smakować! O foremkach tutaj

 

4. Gorąca kawa? Z obiektywu lepiej smakuje. :) Do kupienia na allegro.
5. Stempelek do ciasta, żeby nie było, że kupne. Więcej tutaj


6. Charmsy do kieliszków? Są takie, widziałam w TK Max. Te znalazłam na brytyjskiej stronie tutaj




7. Żeby książka nie wpadała do potraw podczas gotowania. Tutaj

Komentarze

  1. Najbardziej mi się podobają foremki Muminkowe i stojak na książkę.
    Sama chciałabym takie prezenty dostać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, muminki są super! :) Ja w tym roku z braku finansów porobiłam rodzince prezenty ze spiżarni - jakieś marmoladki, dżemy, smakowe oliwy (a właściwie oleje, bo robione na tańszym, ale też wbrew opinii zdrowszym oleju rzepakowym), ciasteczka itp. Mam nadzieję, że będzie im smakować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz