Ciasto mocno kawowe

Wiecie ile zebraliśmy dla Kubusia?

Z opóźnieniem przeglądałam moją skrzynkę mailową. Znalazłam w niej informację od mamy Kubusia, dla którego blogerzy kulinarni zorganizowali aukcje charytatywne. Dzięki nam wszystkim udało się zebrać blisko 10 tys. zł!!!
Mama Kubusia napisała:



Szanowni Państwo

Z całego serca i w imieniu zarówno swoim, jak i mojego synka Kubusia chciałabym podziękować za akcję " Kulinarni blogerzy dla Kubusia"!!!

Jestem niezmiernie wdzięczna za przekazanie wypieków, przetworów, kolacji , książek i wielu innych smakowitych i niesamowitych "rzeczy" na nasze aukcje, dzięki którym na konto Kubusia w Fundacji wpłynęło blisko 10 tys zł :)

Dziękuję również osobom zaangażowanym bezpośrednio w gromadzenie "darów" na aukcję, za ich czas i poświęcenie.

Bardzo bardzo dziękuję!!


Hanna Synowiec z Kubusiem



Komentarze

Prześlij komentarz